Acest robot e, de fapt, un asistent autonom pentru bucătărie

de: Ozana Mazilu
06 10. 2020

Când te gândești la oamenii care investesc în produse tehnologice de ultimă generație, mintea ta se îndreaptă probabil către miliardarii care dețin iahturi, aruncând sume exorbitante de bani pe produse AI de care nu ai auzit niciodată.

Această asociere persistentă și nefericită dintre investițiile la nivel înalt și bogăția aparent de neatins a împiedicat nenumărați investitori potențiali să profite de o piață din ce în ce mai profitabilă și mai importantă. Adevărul este că poți investi în noi tehnologii interesante, indiferent de buget sau experiență, iar Miso Robotics este locul perfect pentru a începe.

Prin tehnologia AI de ultimă oră, o firmă ajută restaurantele să își sporească eficiența și să reducă costurile. Astfel, datorită robotului lor de bucătărie emblematic Flippy, Miso Robotics revoluționează industria restaurantelor prin introducerea tehnologiei care crește eficiența prin inteligența artificială, reducând, în același timp, costurile.

După ce a strâns deja peste 7.000.000 de dolari în finanțare de la peste 3.200 de investitori individuali, Miso Robotics oferă în prezent acțiuni care costă puțin peste 17 dolari, iar suma minimă a investiției este sub 1.500 de dolari. În acst mod facilitează accesul investitorilor pentru prima dată, indiferent de bugetul lor sau de experiența investițională anterioară.

White Castle, primul lanț de hamburgeri de tip fast-food din America, a colaborat, de asemenea, cu Miso Robotics pentru a dezvolta, pilota și lansa o versiune beta a Flippy de la Miso Robotics pentru restaurantele din America de Nord ale White Castle.

Așadar, nu trebuie să ai milioane de dolari pentru a investi în viitorul tehnologiei restaurantelor. Prin SeedInvest, vei putea investi în tehnologia AI din ce în ce mai populară și mai redusă din punctul de vedere al costurilor de la Miso Robotics și este ușor să te înscrii – în câteva minute.

Țara în care roboții servesc clienții în restaurante: cum funcționează sistemul?

Un alt concept care folosește roboți în restaurante este și un restaurant de burgeri din capitala Coreei de Sud este puțin diferit de restaurantele tipice de fast-food: personalul său e format din roboți.

De la comandă până la preluare, clienții nu au nevoie de nicio interacțiune față în față. Tot ce trebuie să facă este să dea click pe meniul dorit de pe ecranul tactil al unui aparat, să plătească și să aștepte ca un robot de serviciu să aducă sacoșa cu produsele la locul de preluare.